to nie jestblog rowerowy

informacje

Tak jeżdżę:

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy bezo.bikestats.pl

linki

Sobota, 18 kwietnia 2009Kategoria Kręcenie się, Sam
km:30.00km teren:5.00 czas:02:00km/h:15.00
Po pierwsze - SZFAK!!! Przed sekundem coś się stentegowało i licznik padł. Może to i dlatego, że nie wymieniłem mu bateri, którą kupiłem przezornie. Ale wg. mnie, to z powodu skurwysyństwa i tyle. Dane wycieczki zatem są w stylu "na oko".
Tak czy siak się bujałem obserwując z radością oznaki wiosny i kontemplując rozbuchaną wegetację roślinną i szybowcową.
holowanko © bezo

Pierwszy dostrzeżony przeze mnie hol tego roku. Wytrzepało zapewne adepta, bo termika na wiosnę ostra bywa. Ech...
Zaniosło mnie do Bystrej, bo czemu by nie. Rzut oka na Skrzyczne potwierdza, że moc zimy jeszcze mocna w nim jest.
Skrzyczne widziane z Bystrej Śląskiej © bezo

I ten... od tych wiosen, szybowców i śniegów trochę mnie poniosło i zrobiłem autoportret, z wykorzystaniem najlepszych wzorców oraz surowych norm obowiązujących na naszej-klasie. I kurde mam wrażenie, że trafiłem w sedno.
bezo z naszej klasy © bezo

k o m e n t a r z e
myślę, że wzorca podpatrzyłeś właściwie. Autoportret jest niczym zdjęty ze współczesnego nastolatka.

A że nie odgadłeś dlaczego padł licznik to się dziwię. Przecież wyraźnie widać na pierwszej fotce, że UFO przeleciało o wzorcowym owalnym kształcie i to z małym w dodatku.
A jak wiadomo ufo zakłóca liczniki.
blase
- 17:18 środa, 22 kwietnia 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa zegar