to nie jestblog rowerowy

informacje

Tak jeżdżę:

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy bezo.bikestats.pl

linki

Sobota, 11 lipca 2009Kategoria Questy, Z dzieckami
km:70.80km teren:0.00 czas:04:42km/h:15.06
Bielsko - Przegibek (663) - Międzybrodzia - Tresna - Żywiec - Lipowa - Buczkowice - Bystra - Bielsko.
Uświadomiliśmy sobie wczoraj wieczorem, że nie byliśmy jeszcze w Żywcu. Na rowerach w sensie. No to już byliśmy.
Co ja się namęczyłęm, to omatko. Ale było miło. Przy zjeździe z przegibka nieco przywiało/ Bajka i ja ubraliśmy się w coś na górze ale chłopaki dziarsko puściły się w dół ubrani na krótko. Urządzonko licznikowe odnotowało 14 st. Zuchy chłopaki :)
Po przemęczeniu się z Przegibkiem myślałem, że to już koniec męczarni. A gdzie tam. "Słowacka" strona Jeziora Żywieckiego ma dość pofałdowany brzeg i jest parę miejsc wymagających odrobiny potu (i łez w moim przypadku - reszta nie narzekała). I ten ruch... słabo tak.
Posililiśmy się na żywieckim rynku przy wtórze motocklowych silników (chłopaki się prężyły n przegazówkach) i pojechaliśmy dalej.
Przedarliśmy się na słuszną stronę ruchliwej drogi na Zwardoń, taką nowoczesną konstrukcją.
Wycieczka górska :) © bezo

Tam w tle jest prawdziwa Słowacja. Strefa euro - te rzeczy.
Potem popatrzyliśmy na Skrzyczne z nieznanej nam dotychczas strony.
Skrzyczne od strony Godziszki © bezo

I tyle :)

k o m e n t a r z e
Przez szacunek do Żaru, trzeba go traktować indywidualnie i nie łączyć z innymi atrakcjami. Tym razem celem był Żywiec.
Zresztą Żar z Bielska, to z definicji Przegibek - Żar- Przegibek. Ewentualnie można naokoło omijając Przegibek, ale i tak będzie podjazdowo a w dodatku daleko.
A z widokiem z Żaru może konkurować tylko widok znad Żaru - ale to inna historia :)
bezo
- 09:29 niedziela, 12 lipca 2009 | linkuj
Nie wiem co bardziej męczące, objechać jezioro czy wjechać na Żar:)
Kajman
- 07:15 niedziela, 12 lipca 2009 | linkuj
A z Żaru jest taki piękny widok...
niradhara
- 07:04 niedziela, 12 lipca 2009 | linkuj
Szacun,przegibek niezły podjazd,trzeba było się udać jeszcze na żar!
marcel
- 18:23 sobota, 11 lipca 2009 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa egoae