to nie jestblog rowerowy

informacje

Tak jeżdżę:

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy bezo.bikestats.pl

linki

Wtorek, 1 września 2009Kategoria Questy
km:75.50km teren:5.00 czas:04:51km/h:15.57
Kisielów - Ogrodzona - Zamarski - Hażlach - Kończyce (Wielkie, Małe) - Zebrzydowice - Pielgrzymowice - Strumień - Drogomyśl - Ochaby - Kiczyce - Skoczów - Harbutowice - Kisielów.
Mamy urlop od teraz, więc pokrążyliśmy trochę wyposażywszy się odpowiednio.
W drogę © bezo

Trochę przypadkiem wstrzeliliśmy się w Szlak Architektury Drewnianej.
Slak architektury drewnianej © bezo

Bogiem a prawdą architektura drewniana nie wstrząsa mną silnie, choć doceniam jej niewątpliwy urok. Doceniam też urok Bajki i dlatego obie są na zdjęciu - i Bajka i architektura.
Bycie użytkownikiem tras rowerowych wiąże się bardzo mocno z wkurwem spowodowanym idiotyzmem, baranizmem i nazbyt często spotykanym bezmózgizmem kogoś tam.
The Vasting © bezo

Bo po kiego to niszczyć? Były też inne przykłady podobnego działania ale pies z nimi - tymi dewasterami. Może kiedyś se coś uszkodzą szczęśliwie w czasie dewastingu.
Z ciekawostek był Strusioland w Kończycach.
Strusioland © bezo

Pomysł wydawał się miły ale chyba niedoceniony ekonomicznie i rzecz wygląda na nieco chylącą się ku upadkowi. Szkoda trochę.
Nieco dalej był najdalszy punkt dzisiejszego dnia, czyli Zebrzydowice.
Uacha, rowery dwa © bezo

Niewiadomo czy fajne.
W każdym razie dzień nam upłynął miło wśród urokliwych pól i lasów oraz pałającej tu i ówdzie dzięcieliny.
Okoliczności przyrody © bezo

k o m e n t a r z e
O kurcze, jak tak czytałam i oglądałam to tez od razu zaintrygował mnie ten struś ze sterczącymi uszkami. Już chciałam o tym napisać, a tu patrzę szanowny małżonek mnie uprzedził :(

W takim razie pozdrawiam Was i tyle :)))
niradhara
- 05:05 środa, 2 września 2009 | linkuj
Kajman - może nazwa Strusio-Lamo-Oraz-Inne-Zwierzęta-Land nie brzmiałaby zbyt zgrabnie :)
Dynioglowy - piękno okolic bezdyskusyjne a rowerostrada na Bystrzańskiej mistrzowska - wszystko prawda. O wykręcaniu nic nie powiem, bo to byłoby nakłanianie do przestępstwa czy coś :)
bezo
- 22:53 wtorek, 1 września 2009 | linkuj
Plecak super mam taki sam i jest wyjątkowo....pakowny ;) ciekawy jestem jaka by była reakcja takiego barana gdyby mu wykręcić ręce w momencie w którym on wygina te tabliczki ?
Okolice piękne byłem z rowerem w Mesznej Bystrej i Szczyrku kilka dni temu,bardzo przyjemnie a najmilej na drodze rowerowej na ulicy Bystrzańskiej.
Dynio
- 21:53 wtorek, 1 września 2009 | linkuj
Cosik strusiom usy wyrośli:)
Kajman
- 21:38 wtorek, 1 września 2009 | linkuj

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa nazeg