to nie jestblog rowerowy

informacje

Tak jeżdżę:

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy bezo.bikestats.pl

linki

Niedziela, 15 lipca 2007Kategoria Szczytowanie, Z dzieckami
km:20.20km teren:10.00 czas:01:40km/h:12.12
Dom - Błonia - Kozia Góra (686) - Bystra - i powrót do domu.

Upał taki, że ojacie ale narzekań nie będzie, bo narzeka to się na słotę deszcz i zawieruchę. Pojechaliśmy zatem na pifko na Kozią.

Tzn. bajka i ja na pifko a dziecka na Nestea. Potem w dół jak wiatr do Bystrej ale po drodze troszkę mi się dziura zrobiła.

Miałem ofkoz zapasową dętkę ale z wielkim zdziwieniem stwierdziłem, że jest do dupy, bo ma wentylek o idiotycznej średnicy. Tak więc przy pomocy zestawu Mały Majsterkowicz przystąpiono do łatanka.

Łatano, klejono, pompowano itd. a w tym czasie po okolicy hasały se radośnie duchi.

A autoflash w aparacie czynił cuda :)

k o m e n t a r z e

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ejdzi