to nie jestblog rowerowy

informacje

Tak jeżdżę:

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

wykres roczny

Wykres roczny blog rowerowy bezo.bikestats.pl

linki

Sobota, 19 kwietnia 2008Kategoria Spacerniak, Sam, Kręcenie się
km:23.20km teren:5.00 czas:01:55km/h:12.10
Dom - Krakowska (rekonesans mieszkaniowy) - Piastowska - Cieszyńska - okolice Wapienicy - Łowiecka, lotnicho - dom.
W poszukiwaniu nowego mieszkania machnąłem się na drugi koniec miasta. Takie se ale się zobaczy. Skoro Lotto nie wywiązuje się z obietnic, to ja nie mam narazie podstaw do kapryszenia. Trza brać co się trafia.
Odwaliwszy obowiązek uderzyłem w spacer po wapienickich borach, czy czymś tam. Zafrapowali mnie miejscowi pijaczkowie, którzy nie ustają w wysiłkach, by poprawić estetykę okolicy.

Japierdziu co za barany.
Następnie zaobserwowałem przyrodę, która wyraźnie przechodzi w fazę intensywnej wegetacji.

Ładne rzeczy. Kolejną przyrodę zdjąłem dla Bike'i, która wciąż choruje i raczej nie jest jej z tym za dobrze.

Zoba Bajka jaka fajna przyroda :) Oraz las daje silnie z ptaszków a ptaszki dają intensywnie z ćwierków. Żadne tam ćwir ćwir, tylko regularne darcie ryja. Super :)

k o m e n t a r z e
Kosma - dzięki w imieniu Bajki.
Daniello - no raczej górzyste i jako takie dobre są na wszystko :)
bezo
- 22:37 sobota, 19 kwietnia 2008 | linkuj
Bielsko-Biała to raczej górzyste tereny, dobre byłyby dla moich treningów szosowych :P
daniello24
- 18:18 sobota, 19 kwietnia 2008 | linkuj
"las daje silnie z ptaszków a ptaszki dają intensywnie z ćwierków. Żadne tam ćwir ćwir, tylko regularne darcie ryja." BUAHAHAHAHAHAA
Pozdrawiam serdecznie i życzę zdrówka dla Bike'i. ;)
kosma100
- 16:13 sobota, 19 kwietnia 2008 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa spote